Krušné hory   Krušnohorsky myslet, žít a snít

21. dubna 2009   Glosy  

Oblasti: | Komentáře: zatím žádný | 1 510 x přečteno

Nákup v EXE BIKES aneb proč nenakupovat v Exe Bikes

Příběh jedné mé blízké…

Využít nabídky VZP

k proplacení přilby na kolo nás přivedlo do prodejny EXE BIKES. Že neproběhne nákup úplně hladce, mi napověděl hned začátek rozhovoru s prodavačem. Můj přítel je detailista, rád si při nákupu čehokoli vše ohlídá.
Prošel si několik cyklistických prodejen v Chomutově a rozhodl se pro nákup dětské cyklistické přilby právě v prodejně EXE BIKES. První zazněl dotaz, zda je možné polstrování v helmě si samostatně doma dolepit a zda jsou přibalené molitanové polštářky.Po několika vteřinové pauze a setrvalém pohledu na nás, se prodavač rozpovídal, že se přilbami nezaobírá a že pokud by firma Giro a Bell (jedničky na trhu s cyklistickými potřebami), usoudily, že toto polstrování je nezbytně nutné v helmě mít, už by ho tam dávno daly. No nic, je to informace od prodavače, který snad o tom ví víc než my. Ale povýšenecký postoj nesnáším, i kdyby naše otázka byla sebevíc hloupá.

A protože se můj přítel již předcházející den o koupi helmy s tímto prodavačem domlouval, zeptal se ho, jestli nebude problém v tom, když dnes helmu zaplatíme a nemůže se stát, že by se zboží jaksi nedodalo? Takto postavenou otázkou jsme (nebo můj přítel) udělali zásadní chybu, která už ovlivnila celý průběh naší další komunikace. Prodavač opět neskonale dlouhým a tichým pohledem nás zašroubovával do podlahy a opáčil: „Mám reagovat na tuto s prominutím přiblblou poznámku?“ Dovolila jsem si poznamenat, že to nebylo myšleno vážně, jestli k tomu nelze přistoupit s nadhledem. Pak už jsem zeptala, jestli je tedy možno na paragon poznamenat, že zboží je zaplaceno, ale zatím nedodáno?(VZP hradí nákup do konce ledna)

Opět následoval dlouhý a pro mě už ponižující pohled: Jsme prý první, kdo si toto dovolil požadovat, z 35 zákazníků, které on už obsloužil, si ani jeden nedovolil toto požadovat, oni jsou zavedená firma. Nebral v potaz, že je jako firmu neznám, že jsem v této prodejně byla tento den poprvé a že to neznamená z mé strany nedůvěru, ale rovnocenný vztah mezi zákazníkem a prodejnou. Jeho další reakcí bylo, že nám to tam někam poznamená, ale neručí za to, jestli to způsobí problém při proplácení u VZP, že helmu chceme my a jeho to v podstatě netrápí, jestli jí prodá nebo ne. Pak už jsem jenom opáčila, že asi už nemá potřebu nás dál obsluhovat, že radši koupi helmy provedeme jinde, kde nebude problém s naším přáním, a to, aby bylo uvedeno na dokladu, že zboží je zaplaceno, ale zatím nedodáno. Poslední dotaz, ještě před naším odchodem, zněl, za jak dlouho by se helma dala dodat. Na to prodavač prodejny EXE BIKES neuvěřitelně dlouho vysvětloval, jak je to s expedicí zboží v Praze a že nemůže přesně udat termín dodání. Dovolili jsme si jen ujasnit, zda expedice helmy proběhne alespoň do měsíce. Odpověděl, že neví, jestli týden, 14 dní, nebo asi do měsíce. Pak už jsme radši odešli my. Sem se už nikdy nevrátíme. Byla to pro nás špatná zkušenost.

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)
Loading ... Loading ...

Co by Vás mohlo zajímat



Odpovědi


× 2 = 12




© 2009 Krušné hory Krušnohorsky myslet, žít a snít.