Krušné hory   Krušnohorsky myslet, žít a snít

Krušné hory Krušnohorsky myslet, žít a snít

14. srpna 2009 Hraniční přechody

Oblasti: , | Komentáře: zatím žádný | 1 030 x přečteno

Hubertky – turistický přechod

Hubertky
Pokud vyrazíme z Božího Daru po Ježíškově cestě okolo hřbitova, tak po 1300 m uvidíme pěšinku vpravo, která nás dovede právě k Hubertkám. A právě Hubetrky jsou ideálním výchozím bodem k cyklovýletu na přečerpávací elektrárnu Markrebach nebo na nejvyšší bod Krušných hor v Německu, Fichtelberg.

Kam na českém území:
Turistická stezka Hřebečná (Boží Dar/Hubertky) Kurort Oberwiesenthal od průsečíku v hraničním úseku XVII u mezilehlého hraničního znaku 4/3 lesní cestou 80m kolmo na lesní cestu, po které pokračuje doprava až k Dlouhé cestě, na které stezka zahýbá doleva a vede 900m až k silnici Boží Dar – Myslivny a dostává se do červeně značené trasy.

Po ní pokračujeme dále na Hřebečnou k propadlému dolu Mauritius a dále západním směrem přes louky a meliorační příkop 300m k jeřábovému háji v jížním svahu plošiny Spáleniště. Po vrstevnici vede 500m k cestě mezi osadami Hřebečná a Bludná až se po 60m dostanete poblíž chaty rekreační chaty osady Hřebečná. Zde turistická stezka Hřebečná (Boží Dar/Hubertky) končí. Dále pokračuje navazující zimní turistická stezka Hřebečná/Korce, vedoucí směrem na Jelení.

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Nehodnoceno)